Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
In data de 23.08.2018, ANAF a realizat pe pagina de Facebook o sesiune de asistenta cu privire la “Inregistrarea persoanelor fizice in Spatiul Privat Virtual”. Iata cateva dintre intrebarile puse de contribuabili si raspunsurile acordate de specialistii ANAF:
a.) Intrebare contribuabil: “Când se va permite înregistrarea cu datele din pașaportul de cetățean român cu domiciliul în străinătate?”
a.) Raspuns ANAF: “Bună ziua! Spațiul Privat Virtual este un serviciu în continuă dezvoltare. În prezent, specialiștii noștri analizează posibilitatea implementării și altor modalități de înregistrare/autentificare în acest serviciu.”
b.) Intrebare contribuabil: “Daca am venituri doar din pensie, este cazul sa ma inregistrez?”
b.) Raspuns ANAF: ” În situația în care obțineți doar venituri din pensie consideram ca nu este necesar sa va înregistrați în Spațiul Privat Virtual.”
c.) Intrebare contribuabil: “Înregistrarea se face exclusiv printr-o prezenta la ghișeu? Sau se poate face total online?”
c.) Raspuns ANAF: “In situatia in care detineti o informaţie fiscală personală cunoscută numai de Ministerul Finanţelor Publice/Agenţia Naţională de Administrare Fiscală ( un nr. de decizie, nr. notificare sau scrisoarea transmisa de Ministerul Finanțelor Publice cu instrucțiuni de înregistrare în Spațiul Privat Virtual), aşa cum este cerută de aplicaţia informatică, în scopul identificării electronice, aprobarea cererii se face electronic.
Daca nu detinei aceasta informatie dupa completarea cerereii este necesar sa va prezentati la unitatea fiscala.”
Mai multe intrebari si raspunsuri le puteti gasi pe pagina de Facebook a ANAF-ului – click aici-
Sursa: ANAF